MCCT ONLINE WEEK 2021

23-26.03.2021
Pierwsza edycja branżowej konferencji adresowanej dla rynku miejsc spotkań w przestrzeniach biurowych i home office, komunikacji, pracy zespołowej, szkoleń oraz eventów online.

UDZIAŁ BEZPŁATNY

LICZNE ATRAKCJE I NAGRODY W TYM MONITOR INTERAKTYWNY 65"

 

Zarejestruj się

Project manager

Mariola Bitner jest project managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. W trakcie swojej kariery zawodowej była odpowiedzialna za wiele międzynarodowych realizacji i projektów. Prowadziła przede wszystkim projekty fit-out i strategii miejsca pracy dla takich firm jak Huawei, Shell, Orange i HP. W ciągu ostatnich 2 lat współpracowała również z DEKA Immobilien, Unilever i Nationale Nederlanden. Ponadto była kierownikiem projektu odpowiedzialnym za aranżację nowej siedziby firmy Cushman & Wakefield w Polsce.

Jako Client Account Manager odpowiadała za region Europy. Odgrywała kluczową rolę w zarządzaniu portfelem biurowym klienta, utrzymując regularne kontakty z kierownictwem firmy oraz dbając o skuteczne połączenie wszystkich zainteresowanych stron w wielu europejskich regionach geograficznych i liniach usługowych.

Obecnie Mariola zajmuje się sprawami operacyjnymi i finansowymi w Dziale Usług Projektowych i Rozwojowych, zarządza kluczowymi klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz współpracuje z innymi zespołami firmy Cushman & Wakefield w Polsce i na świecie. 

Partner merytoryczny

 
 
 
 

Sponsorzy

 

Patroni medialni

                
                       

Obsługa medialna

Organizator

Copyright MCCT 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.